"Five chicks"

Jag säger bara: SÅ JÄKLA BRA VI ÄR!
Spelade med bandet idag och det lät som aldrig förr. Så bra vi var! Det kommer bli så kul att spela
för lite publik också. Nu måste vi bara komma på ett namn. Bara för att ni ska fatta vem jag pratar om kallar jag oss "five chicks" till vi kommer på något.

Båda träningspassen gick jättebra, även om det sista blev lite stessigt. Direkt efter träning duschade jag och Erika på 5 min för att sedan cykla till Sunds och lyssna på estetarnas rockkonsert! Det var sjukt bra. Vilket drag alltså!

Nu ska jag snart lägga mig så att jag är utvilad till sista dagen i skolan denna veckan. För sen är vi lediga!

God natt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0