Lyngby games, dag 2

Tyvärr blev inte trestegstävlingen alls som jag hade förväntat mig. I stekande sol var min kropp segare än nödvändigt och hoppningen gick inget vidare. Resultatet 11.06 är inget man skryter med precis. Men om man ska försöka hitta en ljusglimt i helvetet så är det ju att nu kan det ju inte gå sämre. Alltså vet jag att det blir nytt årsbästa nästa tävling.

Erika gick det mycket bättre för. 200 meter på 27.16 är riktigt bra. Grattis!

Nu är jag jättetrött, men jag har jättemycket att göra. Jag måste skriva och lära mig engelskan till imorgon + Erikas boken om mig. Så jag lär vara uppe hela natten om det nu behövs. Men först ska jag äta något, för jag har inte ätit sedan kl. 12.00. 6,5 timme är lite för länge utan mat.


It isn't suppose to look like this


Erika i alldeles för stor tröja


Erika får pris :)


Såhär ser föresten min nya mobil ut! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaa i borrby, mina morföräldrar bor där =)

2009-05-31 @ 23:17:56
Postat av: Ävelicious

HallÅ där! allt bra idag ? :)

2009-06-01 @ 12:18:29
URL: http://evehedberg.blogg.se/
Postat av: sara

tack så mycket, sötan.

fin blogg du hade, btw ;*

2009-06-02 @ 17:25:49
URL: http://saarasoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0