Naprapat-besök

Hej svejs!
Alla älskar fredagar, och idag är det ju det så dagen kan ju bara inte bli misslyckad.
Som alla andra fredagar gick jag till skolan och gjorde nytta. Hade nationella i spanska del "escribir" och jag tror det gick riktigt bra! Det var i alla fall inte så svårt.

Efter skolan åkte jag och Erika in till Kockums fritid och till Jimmy, naprapaten. Det visade sig att jag är stark i benen och magen men för svag där i mellan. Så det får jag jobba på. Sen bjöd jag Erika på världens största glass. Ni kan inte ana hur stor den var. Det värsta var att Erika hade ätit upp hela sin när jag inte ens kommit halvvägs.

Ikväll blir det strandfest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0