Supertisdag!

Gud vad jag känner mig duktig. Jag har redan hunnit träna, sjunga lite och gjort två läxor. Spanskan är helt klar och religionsprovet bådar gott resultat. Jihoo!!! Snart ska jag iväg och spela med bandet, och efter det blir det Bodyattack på Formtoppen. Kan denna dagen sluta bättre? Ja, faktiskt, för ikväll är det både Ugly Betty och Desperate Housewives. Det är väl ingen som har missat det?
Ja, detta blev en supertisdag!


Det är väl ingen som missar denna pinglan ikväll kl 20.00 på Kanal 5?

Kommentarer
Postat av: E L L E N

Sv: Hahaha ja ellerhur :D

2009-05-05 @ 17:37:53
URL: http://ellenstjernholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0