Berg och dalbana

Berg och dalbana, fritt fall och colorado. Ja, jag älskar alla sorters karuseller. Jag är den som springer från kö till kö och slutar inte förrän vakterna slänger ut mig. Den som struntar i att äta bara för att få åka EN gång till. Jag älskar att åka karuseller, men jag tycker inte om när mitt liv är en stor karusell.

Jag var jätteglad när jag vaknade, för jag visste att det inte var skola, och jag skulle vara grenledare på lilla DM hela dagen. Dagen där blev perfekt. Jag tittade lite på min brossa också som sprang 60m och hoppade längd. Han kom 3:a i längd och 4:a i 60m. Superbra!!!

13.30 kom Erika och hämtade mig på IP, så åkte vi in till stan för jag hade väldigt mycket att köpa. Vi började med MFF-shopen, men där fick vi inget med oss ut. Sen vidare till Kungsparken typ, för att köpa mors dag present. Jag köpte "Hälsofloating" till min mamma. Någon avslappningsgrej.

Därefter köpte jag lite saker på H&M, bla. ett par skor. Perfekt! Men sen började berg och dalbanan vända. Jag skulle hitta ett par jeans eftersom de enda ljusa jeansen (som tog ett halvår att hitta) blev stulna. Men såklart passade inga. Sen sket det sig med den ena studentpresenten, och som pricken över i:et fick vi stå i en halvtimme i kö inne på Servera.

Victor kunde inte träffas ikväll så jag hoppas Malin kan förgylla min fredagskväll.

Som sagt, jag älskar karuseller i nästan alla former och färger, men inte när livet förvandlas till Balder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0