Överraskningsfest!

Efter katastofen med stölden igår ville jag bara ta på pyjamas och gå och lägga mig efter jag hade duschat. Observera att klockan bara var 17.00. Jag blev på ännu sämre humör när min syrra sa att träningen var inställd. Som tur var, tog jag på mig kjol och leggins istället för pyjamas, för 10 min efter duschen ringde det på dörren. Där stod fem helt underbara tjejer och sjöng "Vi grattulerar". Malin hade naturligtvis med filmkameran.Det visade sig att de skulle kidnappa mig och Kicki, eftersom vi har fyllt år.

Jag fick snabbt sminka mig och göra mig i ordning. De sa att jag inte behövde ha med mig något, men egentligen, vad skulle jag ta med mig? Allt var ju stulet.
Kicki och jag fick ta på oss var sin partyhatt, och sen begav vi oss till Santa Lucia för att äta. Det var supertrevligt. Kicki och jag fick presenter. Jag fick en stålgrej som är jätteskön att ha i huvudet och ett par "happy-birthday-galsögon". Kicki fick också sådana glasögon.

Efter det gick vi en runda i Vellinge, och helt plötsligt fick jag och Kicki var sin ögonbindel på oss. Vi hade ingen aning om var de tog oss, men helt plötsligt hörde vi en hel församling sjunga "Vi grattulerar". Vi tog av ögonbindlarna och ser alla våra vänner stå och sjunga vid ett partytält. Ååå, det var så himla roligt!

Sen festade vi hela kvällen, och jag hade hur roligt som helst!
Tack så jättemycket Frida, Hanna, Malin och Erika för att ni gjorde min pissdag till något roligt jag alltid kommer att minnas! Och naturligtvis tack till alla er som kom!

"Jag kan ladda upp alla bilder utom den jag vill. Vad har jag gjort min dator? Har den rätt att hämnas?"

Kommentarer
Postat av: Savefors ♥

Sv: Låter härligt =)

Bara grejat i trädgården och njutit utav solen =)

2009-05-21 @ 21:23:40
URL: http://saavefors.blogg.se/
Postat av: carro

svar:hehe, tacka ska du ha ;)

2009-05-22 @ 07:53:54
URL: http://carolineamandaanette.blogg.se/
Postat av: Anonym

alla andra som firade dig då?:) ska inte de få något tack eller något?

2009-05-22 @ 19:23:24

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0