Varför har dygnet bara 24 timmar?


Såhär glad blir man när man är formtoppad!
(Silver på Skol-SM)

Hej!
Vill bara berätta att träningen gick sjukt jävla jättebra idag! Trestegeshoppen var riktigt långa. Det sista var säkert nära 12 m, och det är ju långt. Ja, jag längtar så mycket till tävlingen till helgen att jag inte vet var jag ska bli av. Äntligen känner man sig lite lätt i kroppen. För det finns knappt något bättre än när man är formtoppad!

Nu har jag typ en million saker att göra. Jag måste:

  • Ringa Antonio
  • Fixa kvällsposten
  • Skriva till Erikas "boken om mig"
  • Duscha
  • Göra spanska
  • Städa på skrivbordet

Jag kommer antagligen inte göra hälften men nu har jag i alla fall en lista att gå efter!

Föresten, MITT SIM-KORT KOM IDAG SÅ NU KAN NI SNART FÅ TAG PÅ MIG IGEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0