Dokumentär Ullared

Jag har sett det sjukaste programmet på väldigt länge, och nej, det är inte Desperate housewives. Jag pratar om den nya dokumentärserien om Ullared. Ni vet, det största varuhuset i Sverige där allting är "gratis" och folk åker dit på sin semester för att göra av med lite (läs mycket) pengar.
Jag har själv varit där, och är faktiskt roligt. Man köper en massa onödiga prylar man aldrig kommer titta på igen, men just för stunden känns det väldigt viktigt att köpa just den saken. Men att lägga hela sommarsemstern på att campa utanför Ullared i två veckor? Nä, där går gränsen. Jag förstår inte hur folk tänker.

Jag fick mig ett gott skratt i alla fall, och tycker verkligen att ni ska titta på det! Det går varje måndag kl 20.00 på kanal 5. Här är första avsnittet:

http://www.kanal5play.se/program/play/ullared-s01e01

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0