En barnlek

Jag är mitt i uppbyggnadssäsongen men ändå känns det bättre än någonsin. Idag skulle det ha varit det jobbigaste träningspasset på hela perioden, mn det kändes som en barnlek. Det är härligt!

Men nu blir det inte lika härligt längre. För nu ska jag sticka näsan i geografiboken och plugga hela kvällen. Jag har bestämt mig för att jag ska kunna ALLT imorgon på provet, så jag har några trevliga timmar framför mig.

Imorgon är det fredag. Det är helt sjukt att det redan har gått en hel skolvecka. Kan man pausa livet så att man hinner med det?

Kommentarer
Postat av: Stefan Falkelind

Hoppas du klarar provet bra. Du kan bli veckans blogg på min blogg. Anmäl dig.

2009-11-05 @ 21:48:40
URL: http://falkelind.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0