Inte antagen

Jag fick brev idag:

"Pliktverket bedömer att du inte kan tjänstgöra i Försvarsmakten"

Tack gode gud! Jag hade definitivt inte velat "tjänstgöra i Försvarsmakten". Det hade bara kännts
som ett års slöseri på tid. Tänk så mycket man hinner göra på ett år! Självklart måste någon göra det, men den personen är inte jag. Jag är inte alls rätt person för ett sådant jobb. Jag vill skriva om krig, inte vara den man skriver om. Visst, som journalist kommer man väl ganska nära, men man är i alla fall inte den som håller i vapnet och skjuter. Tur att jag inte blev antagen. Man vet aldrig hur det hade kunnat sluta...


Kommentarer
Postat av: Z A N D R A :)

Vinnaren av armbandet är nu presenterad i min blogg!

Var det du som vann..? ;)

2009-11-23 @ 19:22:36
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0