Alla älskar...

Det känns som att jag och Philip inte har sett varandra på flera veckor (det har nog bara gått några dagar) och det är verkligen inte roligt. Jag saknar honom!
Vi har inte ens setts i skolan eftersom han är och spelar SAS-kvalet (Ja, han är så bra!) i Ljunghusen. Igår hade det gått riktigt bra, så jag hoppas verkligen att det gjorde det idag också, så att han får spela vidare imorgon. Eller i och för sig, går han inte vidare får ju jag träffa honom, hmm.. fast så egoistisk är jag inte. :)

Fast den som väntar på något gott, väntar ALDRIG för länge. (Och jag lär få vänta till på lördag)

Imorgon är det FREDAG, för er som har missat det!
Alla älskar fredagar!

Kommentarer
Postat av: Isabel

Men idag skiner solen så allt känns bra :D

2009-10-02 @ 14:53:57
URL: http://aizah.se
Postat av: RUMPCHOCK!

Ååh, önskar att det var fredag imorgon, men imorgon är det en ny vecka igen :/

MASSVIS MED KRAMAR!

2009-10-11 @ 14:48:36
URL: http://rumpchock.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0