30 träningspass på 26 dagar

Jag struntade i träningen idag. Min kropp behöver vila. Jag kollade igenom min träningsdagbok och upptäckte att jag har kört 30 träningspass på 26 dagar och då är fyra vilodagar (fredagarna) inräknade. Jag har inte missat ett enda pass så idag är jag värd lite vila.
Nästa vecka är en mini-vilo-vecka. Vi ska bara köra fyra pass istället för åtta. Bra, för då hinner man återhämta sig till nästa 4-veckors-period.
Det är "bara" fem veckor till första tävlingen nu. Det är i och för sig bara en "tävla för att det är kul"-tävling, inget seriöst. Den riktiga säsongen börjar om 12 veckor!!! Ja, men det är ju ganska snart i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0