Framtiden spådd!

Mitt horoskop (oxen) perioden 15/10-28/10:

Allmänt
: Eventuella problem i skolan är ett minne blott. Nu tycks du vara utåtriktad och på hugget, du hungrar efter kunskap och ligger bra till hos lärare. Ett gräl kan göra atmosfären i kompisgänget spänd. Tala ut och gör något trevligt tillsammans, så blir allt bra. Försvinner dina pengar snabbt? Kanske är dags att göra en budget?

Kärlek: Din lyckofaktor är hög och du har tur i kärlek. Du som är singel möter flera godingar du skulle kunna tänka dig att bli tillsammans med. Du som är upptagen har det jättebra ihop med din pojkvän, speciellt om ni är aktiva på fritiden och gör roliga saker tillsammans.

Turdag: 27/10

Slutsats: Matteprovet imorgon kommer gå hur bra som helst. Laserdome, som jag och mina kompisar har snackat om att göra, kommer bli av. Jag kommer förlora alla spel jag är med i (tur i kärlek otur i...), och Philip och jag kommer ha det underbart, kanske lite extra den 27 oktober.

Det låter som en "helt okej" fortsättning på denna månaden! (Läs: hur bra som helst!)


Kommentarer
Postat av: Sofie

<3 :D låter bra !

2009-10-16 @ 09:06:45
Postat av: Fritsche

Damn girl. Dagen innan min födelsedag. Undrar vad som händer då :D <3

2009-10-17 @ 09:50:04

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0