Min sista...

Min sista sovmorgon för detta lovet slösades bort. Jag gick upp klockan 9.00 för att mamma och jag skulle åka in till stan och köpa en ny jacka. Men innan vi åkte hittade vi en jacka gömd inne i garderoben som jag köpte förra året. Jag behövde alltså ingen ny jacka och vi bestämde oss för att vänta med att åka in till stan till om några veckor istället. Alltså hade jag gått upp helt förgäves. Jaja, jag har i alla fall inte sovit bort detta lovet, och det känns ju bra.

I eftermiddag ska jag och Daniel fixa en ny header, så håll utkik!

Kommentarer
Postat av: Deniesé

sv: tack sötnos! :D

Självklart ska jag inte glömma kika in på din blogg ;)



hoppas du haft en riktigt bra dag!

KRam

2009-10-30 @ 19:50:46
URL: http://liketolive.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0