Sätt guldkant på vardagen

Torsdagen den 17 september var en helt underbar dag.
Jag började med ett simpass, 1 km, innan den första och enda lektionen kl 10.40. Efter det åkte jag och älskling hem till honom. Vi spelade golf nästan hela dagen, och ja, jag börjar få till ganska bra slag nu. Mysteriet är dock att jag slår till höger hela tiden, men jaja, man kan ju inte få allt.

Efter det skulle vi samla in bollarna på ranchen med en gammal Volvo, som älskling körde rally med. Jag var livrädd, men det var sjukt roligt i alla fall! Jag litar på honom!
Jag sov hos honom i natt och missade min sovmorgon, men det var det verkligen värt! För jag älskar honom otroligt mycket. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0