Snart skol-SM

Idag har jag spenderat i princip hela dagen hos älskling, förutom den timmen vi var i skolan och hade Matte C. Matte C är faktiskt riktigt roligt nu, för det är skitsvårt men jag fattar ändå och då känner mig sig så duktig. Det gillas.

En annan sak som också gillas är att jag åker till skol-SM imorgon. Här är helgens program:

Fredag: 15.55 - spjut (satsar på att ha kul och komma upp mot mitt pers 28.80)

Lördag: 12.40 eller 13.30 - längd (satsar på en finalplats)
             16.20 - 4x100m stafett, jag springer första sträckan (Satsar på att ha sjukt
             roligt med laget)

Söndag: 11.15 - tresteg (satsar på Guld)

Kommentarer
Postat av: siri

lycka till! :D

2009-09-11 @ 18:19:09
URL: http://tyypgiraff.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0