Skol-SM 11-13 september 2009

Skol-SM blev blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, men jag fick i alla fall en medalj med mig hem. Det blev brons i tresteg på ett väldigt dåligt resultat. Men jag hoppade bra (plankan var inte på min sida) i både längd och tresteg och det kändes skönt att avsluta säsongen med bra hopp.

För nu är tävlingarna slut, och om två veckor börjar den tuffa uppbyggnadssäsongen. Men det ska bli jätteroligt att börja träna lite hårdare.
Jag var precis hos naprapaten Jimmy (helskön kille) och han påpekade några saker jag ska tänka på. Bla. annat att spänna magen hela tiden! Ja, det är sant. Jag ska gå och förspänna magen i allt jag gör, men inte så mycket så att jag inte kan andas. Undra hur det kommer gå.

Här kommer lite bilder från helgen.


Vi var utklädda till supersnygga tjuvar.


Vitsigt va?


Jasmine skastade spjut


Det gjorde jag med


Louise, Jasmine och Erika


Mina roomies, Mathilda och Maria


Vissa sprang i boratdräkt. Sjukt ball!
(Louise har bättre bild)


Hela gänget (utom Mathilda som tog fotot)


Maria tog silver i diskus


Ja, så fick jag brons i tresteg


Hela medaljgänget


Kommentarer
Postat av: Stefan Falkelind

Sköna bilder på er när ni har de svarta på er:)

2009-09-15 @ 18:21:07
URL: http://falkelind.blogg.se/
Postat av: sofie

yeee :D snygging du är lollo på första bilden :D<3

2009-09-16 @ 20:51:26

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0