7 timmars väntan

Nu är jag inte i Thailand längre. Borta från värmen, solen till kyla och moln. Nu sitter jag inne på loungen på Arlanda i Stockholm och här ska jag sitta till klockan 15.10 då planet hem till Skåne går. Jag har redan varit uppe i 28 timmar så 10 till är väl inga problem. Hmm... eller snarare:

Jag står inte ut med att vänta här i 7 timmar, för att sedan sitta i ett plan i en timme innan vi tar bilen hem! Jag vill hem!

Det bästa med idag är att jag får träffa min pojkvän igen. Det blir väl en liten stund för imorgonåker han till Sydafrika. Ni vet, den resan jag inte fick följa med på för att jag skulle till Thailand. Men det är ju superkul att han får åka! Det enda som inte är kul är att vi inte kommer ses på ytterliggare 9 dagar.

Nu ska jag nog gå och käka fler chokladägg. Jag har ju helt missat påsken nu när jag jag har varit iväg. Det firar ju inte påsk i Thailand precis.

Kommentarer
Postat av: Kayla

sv: Ja visst är det knäppt? :O Men det gjorde jag!

Åh vad kul, för det gör jag med plus Höjd!

Men tävlingarna här i örebro så har dom inte med Tresteg så mycket för det finns inte så många höjdhoppare här. Vad har du för personliga rekord? :D

2010-04-04 @ 21:02:04
URL: http://kaylam.blogg.se/
Postat av: Kayla

sv; Oj, du är ju bra!

Mina är inte lika bra som dina men de är...

Längd: 4.49 (Fick det förra helgen faktiskt, persa då med 30cm :D)

Tresteg: 9.50

Höjd: 1.40 på tävling men 1.48 på träning xD

2010-04-04 @ 22:03:24
URL: http://kaylam.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0