Full rulle!

...och helt plötsligt leker livet igen. Det är så bra när man har människor runt omkring en som piggar upp.
Som ni kanske märker så är bloggen inte lika uppdaterad för tillfället, men det händer otroligt mycket hela tiden så jag jag svårt att hinna med. Men snart kommer det igång lite bättre igen... hoppas jag.

Framför mig nu har jag:
- Plugg, plugg, plugg. Skolan är inte nådig nu alltså.

- Körkortet. Ja, det körs och pluggas teori för fullt. Det är ju bara en månad tills jag fyller 18!

- SAT-testet. Vill man till USA och plugga måste man göra ett engelsktest innan för att visa att man faktiskt kan engelska. Hoppas, hoppas det går bra!

- Fotbollstjejerna. Imorgon drar det igång. Friidrottsträningen med fotbollstjejerna som jag har pratat om. Det ska bli så roligt!!!

- Träningen. Bara för att man har mycket att göra betyder det ju inte att träningen blir lidande. Det är fortfarande 8 gånger i veckan. Nu har jag dessutom börjat spela golf så det blir några extra pass. Och ja, jag har träningsvärk ofta!

Sen förutom detta ska jag ta grönt kort i golf, hinna träffa min pojkvän och mina vänner, snacka med Frida på skype, sälja kvällsposten och jobba med Star for life. Det som säger att jag är lat, vet inte vad den snackar om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0