Inte på humör...



Jag är inte på världens bästa humör idag. Vet inte riktigt om det beror på att
- jag har idrottsprov imorgon och jag har inte börjat än.
- syrran ska ha vuxenkalas, så jag hinner inte plugga förrän ikväll.
- jag saknar min bästa vän så otroligt mycket och jag kommer antagligen inte träffa henne på 8 veckor.
- mitt liv är lite "up-side-down" just nu och att jag inte riktigt är säker på hur jag ska reda ut det.

Jaja, vad gör man? Nu kommer gästerna. Det är bara att ta det som det kommer.

Kommentarer
Postat av: * Em

Hej! Är allting bra med dig en måndag som den här? :)

2010-04-19 @ 13:43:53
URL: http://emelojs.blogg.se/
Postat av: anonym

planering

2010-04-19 @ 15:16:10

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0