Min spotifylista

Snacka om härlig vecka. Jag har bara en lektion kvar!!! Svenska B på torsdag.
Imorgon är det bara träning, som vanligt.
På onsdag ska alla 2:or på Sunds orientera. Kul!
På torsdag är det träning på morgonen och sedan veckans femte (hade fyra idag) lektion.
På fredag har vi studiedag!

Så det lär spenderas en hel del tid framför datorn för att jag ska ligga steget före med skolarbetet. Det kommer nämligen några jobbiga veckor längre fram, så jag har lagt upp en planering för att hinna. Visst är jag duktigt!

Och när jag sitter vid datorn går låtarna på spotify om och om igen. Här är min lista för den som vill kika: Louise

Kommentarer
Postat av: lasson

Äntligen kan jag ska krossa idrottarna i orientering :P Naturare kan sin natur xD

2010-04-26 @ 20:03:53
Postat av: LOUISE NYBERG

Haha, dream on Lasson! Du kommer få spö! :)

2010-04-26 @ 20:49:26
URL: http://lnyberg.blogg.se/
Postat av: funbun

Tack för listan!

2010-04-27 @ 18:58:37
URL: http://funbun.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0