Valborg

Min valborg kunde inte börjat bättre. Vaknade upp bredvid pojkvännen, och sen åt vi en supergod frukost tillsammans. Efter det körde pappa oss till golfbanan, och där var vi i 2,5 timmar! Vi slog på rangen, gick 8 hål på korthålsbanan och hade puttävlingar. Det gick väldigt bra! Jag slog mycket rakare än vad jag brukar göra.

När vi blev hämtade av mamma blev det lite strul med planerna ikväll, men det löste sig som tur var! Ikväll bär det av till Rasmus för grillning. Jag kommer dock åka hem tidigt eftersom jag ska göra SAT-testet imorgon!!!

Önska mig lycka till!!!


Förra året såg valborg ut såhär, alla girlpowertjejerna tillsammans.
Idag festar vi på helt olika håll...
Jag saknar er


Kommentarer
Postat av: simone

Så häärligt foto :D

2010-05-03 @ 17:43:44
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0