"Skånsk mästare"

Vi hann faktiskt inte gå så mycket på Malmöfestvialen igår eftersom vi hade andra saker att fixa. Men en langos fick jag i alla fall i mig. Jag ska dit igen på måndag så det är ingen fara.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Idag var det dags för tävling igen. Denna gången på Heleneholms idrottsplats och jag måste säga att jag blir mörkrädd när jag ser hur funktionärerna sköter sig. Okunniga och sega. Det behövs nog lite ny energi i den klubben.

Med tanke på förutsättningarna (ojämn vind och dåligt motstånd) gick det riktigt bra. 11.36 hoppade jag i tresteg och det är sommarens näst längsta resultat. Jag vann på det hoppet och det betydde att jag blev skånsk mästare! Det är alltid något.


Kommentarer
Postat av: Classy - ung blivande mamma!

vi väntar en liten pojke. Lyckan går inte att beskriva med ord :) Allt bra med dig?

2010-08-21 @ 20:33:02
URL: http://classys.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0