Idolfinal



I kväll är det kvällen vi alla väntat på... IDOLFINAL!!!

Blir det Jay eller Minnah som tar hem tävlingen? Jag vet inte, och det gör ingen annan heller förrän kl 22.40 senare ikväll. Jag tycker att Jay är cool, men det blir lite sömnpiller på honom ibland när han kör rocklåt efter rocklåt efter rock...zzz...
Minnah är bra på sitt sätt, men varför är inte min storfavorit LINNEA med? Hon är den sanna idolen.

Den allra bästa i idol är helt klart Peter Jihde. Bättre programledare får man leta länge efter.

(P.S. Är Jay och Minnah ett par nu?! Skulle inte Jay gifta sig snart? Är det bara jag som är helt förvirrad?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0