Lucka 17

Someone I would want to switch lives with for one day and why
Någon jag skulle vilja byta liv med för en dag och varför

Jag skulle vilja byta liv med någon känd artist, t.ex. Lady Gaga. Jag skulle vilja uppleva hur det är att stå på en scen i en stor arena, omringad av fans som älskar en. Jag skulle vilja bli intervjuad av journalister, läsa om mig själv i tidningarna och mingla med andra kändisar.

Många skulle nog säga att det inte är så kul att leva det livet alltid, men en dag skulle väl alla stå ut.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Det verkar som du ligger lite efter i kalendern? Det är den 21:e idag. :)

Går det att ställa om klockan? Den går en timme fel.

2010-12-21 @ 08:26:08

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0