Lucka 22

What makes you different from everyone else
Vad skiljer mig från andra

Det är svårt att säga vad som skiljer mig från alla andra, så jag tänkte snarare berätta vad som kanske är mina mest utmärkande egenskaper.

Vem är Louise?
- Jag är en otroligt tävlingsinriktad människa, och det kan alla jag känner skriva under på. Tävlingar är kul!
- Jag är absolut inte långsint. Skulle jag bli ovän med någon vill jag lösa det direkt.
- Den mesta tiden av min fritid spenderar jag i träningskläder på Atleticum. Någon som många inte förstår varför, eller hade klarat av.
- För mig är det viktigare att ha en par nära vänner, än 20 halvbra.
- Jag säger tack till komplimanger istället för att förneka dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0