Lucka 28

A picture of me last year and now, how have I changed since then?
En bild på mig från förra året och nu. Hur har jag förändrats?


2009                                               2010

Hur har jag förändrats på ett år?
Om man tittar på bilderna ser man nog ingen större skillnad, men det yttre spelar ju heller inte så stor roll. Det inre Louise har förändrats massor!
En positiv förändring är att bryr mig mindre om vad andra, och mer om vad jag själv tycker. Jag har insett att det finns många människor runt om en som vill forma en som de vill. Det gäller att inte falla och stå fast vid den man är. Det har jag klarat av bra!

En negativ förändring är att jag inte är lika glad längre. Alla har alltid sagt genom alla år att jag älltid är glad. Så är det inte längre. Det är inte så att jag går runt och är sur hela tiden, men nu är jag precis som alla andra. Glad ibland, sur ibland. Förr var jag nästan alltid glad.
Det ska bli mitt nyårslöfte. Att vara gladare. Inte vara så lättirriterad, precis som den gamla Louise var.

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0