Lucka 4

A habit that I wish I didn’t have
(En dålig vana jag önskar att jag inte hade)

Jag har två dåliga vanor.
Den första är att jag biter/river på naglarna. Jag hatar det, men kan inte motstå när jag ser en liten flik. Det tråkiga är att när jag väl lyckas att inte bita eller riva så delas naglarna när de blir långa. Så de biter av sig själva kan man säga. Nu ska i alla fall Philip hålla koll på mig, och säga till mig när jag biter (jag gör det omedvetet).

Min andra dåliga vana är att jag har svårt för att säga nej till olika aktiviteter och händelser som kommer i min väg. Jag vill vara med på allt, men dygnet har bara 24 timmar och ibland räcker tiden inte till helt enkelt. För det mesta brukar jag reda ut det, men lite stressigt kan det ju bli ibland.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Ahhh jag är LIKADAN med naglarna! Dom där små flikarna är så kul(?) att riva loss. Eller det är det ju inte. Men jag måste. (?) haha. Skönt med någon som har samma "problem"/dåliga vana iaf!

2010-12-04 @ 23:49:53
URL: http://unclearmind.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0