Röj

Jag har blivit helt besatt av spelet "Röj". Ni vet det som finns inlagt på alla datorer där man ska lista ut var alla minor finns.
Jag har bara lyckats klara den svåraste nivån (99 minor) en gång.
Idag såg det ut såhär:


När jag bara hade TRE minor kvar såg det ut såhär. Jag hade tre ställe där det var helt omöjligt att lista ut var de satt. Jag skulle alltså få chansa. Jag började med den längst ner...


Yes! Jag gissade rätt. Nu den uppe i hörnet. Skulle jag klara det?

Ja, minsann. Jag gissade rätt igen. Är turen på min sida idag? Sista nu då!


Jaaaa!!! Jag klarade det för andra gången i mitt liv.

Denna dagen som har varit minst sagt jobbig har nu slutat på ett underbart sätt.

Kommentarer
Postat av: Joseé

Sv; nice att det är bra med dig :) Med mig är det riktigt okej!

Hihi, jag har aldrig varit choklad älskare men vitchoklad och mörk choklad går bra! :D

2010-12-02 @ 19:47:48
URL: http://aattitude.blogg.se/
Postat av: Ida

Hehe vad kul att du klarade det :)

2010-12-02 @ 23:54:01
URL: http://ipeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0