Mailbomb



När jag loggade in på datorn hade jag inte mindre än 15 mail som väntade.
Hmm.. hur kan det komma sig?

1. Ett kejdebrev har kommit igång och alla på msn skickar till ALLA sina kontakter för att vara säker på att deras msn inte försvinner som givetvis kommer inträffa om de inte skickar vidare till 20 vänner inom 30 sekunder.

2. Påminnelser om att "du har inte besökt oss på länge nu" och så måste man gå in på sidan för att ens inloggning inte ska försvinna. Det de inte fattar är att om jag inte har varit inloggad på 6 månader vill jag nog inte vara medlem längre.

3. Jag har blivit superpopulär över en natt. Alla bara bombar med roliga mail och viktig information som jag bara MÅSTE veta.

Jag röstar på det senare alternativet, men vi får väl se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0