42 dagar till värmen!

Sitter här och förebereder mig mental på två jobbiga veckor framöver genom att drömma mig bort till Thailand. Det är faktiskt bara 42 dagar kvar nu, 6 veckor, och med allt som ska hinnes med innan det kommer det gå jättefort.

Men som sagt, jag har två jobbiga skolveckor nu som ska avslutas med IJSM i Malmö. Bra, för då slipper jag tänka för mycket på det. Det är ju ofta det mentala som sätter stopp för en, men nu är det slut på det!


Föresten, ni vet väl att ni kan följa mig blogg via bloglovin!




Kommentarer
Postat av: anonym

sv på kommentar: Varför är de synd att bo i förort? ;o Skönt med lugn och ro :)

2010-02-05 @ 19:24:26
URL: http://tthisisourlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0