Snöstorm!


Det råder kaos i Skåne.
Vägarna snöar igen och folk kommer inte hem från jobbet/skolan. Det har redan inträffat många olyckor, och det lär bli fler. Det ska bli intressant och se hur många som kommer till skolan imorgon eftersom de flesta åker buss. Själv får jag väl ta på en hel skidutrustning för att överleva de 3 km som jag tvingas .

Ingen träning blir det heller. Jag som laddat inför tresteget.
Men det får vänta tills imorgon. Jag har trots allt tränat lite idag redan. Vi åkte skridskor på idrotten. Det var jätteroligt! Synd att vi bara gör det en gång om året.

Jaha, ännu en träningsfri kväll. Vad ska man hitta på idag då? Kanske lära sig en ny låt på gitarren? Det låter som en toppenidé!

Kommentarer
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

nej egentligen inte, jobbigast är när de kommer fram och pratar, för det tar tid innan de ger sig :P

2010-01-27 @ 17:20:57
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Nessie

Jag tog den bakgrunden för att ni skulle lägga märke till Edward & Bella:P

Läste det här inlägget(Snöstorm), det är ju inte så roligt för mina släktingar:(

De bår i Skåne(inte alla men några)

Kram

//Ness

2010-01-27 @ 17:44:25
URL: http://tkeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0