Återhämtningsvecka

Pjuuh... hemma igen efter en ytterst intressant camping i Halmstad. Tävlingen gick väl inte strålande, men det kändes ändå som ett steg i rätt riktning. Snart lossnar det väl.

Denna vecka, v 29, sommarlovets 6:e vecka, ska bli en återhämtningsvecka. En vecka då jag ska ladda om och hitta nya krafter på träningen, ta tag i mitt rum som inte anses stökigt men heller inte städat, och umgås med mina bästa vänner och pojkvän. Jag ska även försöka läsa ut Eclipse så att jag kan gå och se filmen på bio (måste ju läsa boken först).

Jag ska även försöka vara lite mer aktiv här på bloggen. Det har varit väldigt slött de senaste veckorna.

Återhämtning är alltså veckans tema.

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0