Träningsändringar

Människor är bekväma varelser. Många har svårt för förändringar och lever hellre kvar i något som är lite sämre men där man vet hur allt fungerar. Man vet vem, var, hur och när. Allt flyter på i samma mönster. Det är fegt och kanske lite svenskt. Vi svenskar är ju kända för att inte våga förändra och ta ställning. Vi nöjer oss med lagom.

Nu har jag bestämt mig för att en förändring ska ske. Jag nöjer mig inte med bra. Jag vill bli bäst!
Så från och med nu ska jag få en ny tränare, och ska börja i en ny träningsgrupp. Även om jag såklart komma sakna vännerna från den gamla gruppen oerhört mycket känns detta ändå som ett steg i rätt riktning.

Den som inte vågar, kommer inte misslyckas, med heller aldrig lyckas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0