Taggar inför matchen



Ikväll smäller det! MFF möter HIF kl 20.00 och gissa vem som står i klacken? Jag såklart, men... i HIF-klacken! Jag förstår knappt att jag gick med på det, men vad gör man inte för sin pojkvän. Philip är HIF-are, alltså en liten förädare idag. Det roliga är att oavsett hur matchen slutar kommer det nog vara lite tryckt stämning. Jag kommer att ta en MFF-förlust bra, så stort fan är jag inte, men Philip däremot kommer INTE vara glad när HIF förlorar. (Observera att jag skrev när och inte om, hihi)

Vi hörs senare!

HEJA DI BLÅE!!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Då är Philip INTE glad nu ;)

2010-09-16 @ 12:37:48
URL: http://enqvistjohanna.blogg,se

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0