Siestafestivalen



Jag ska till Siestafestivalen med fyra härliga tjejer! Jag har faktiskt aldrig hört talas om den tidigare, men det är sjukt bra band och artister som ska dit, så ganska stort är det nog. De jag vill se är Håkan Hellström, Daniel Adams-Ray, Rebecca & Fiona, The ark och några till. Jag ser nog mest fram emot Håkan Hellström. Även om han sjunger dåligt så, precis som Arvidsson sa, känns det helt rätt när han sjunger. Det bara passar in i melodierna och de fina texterna.

Vi: jag, Frida, Hanna och Josse x2, ska bo på campingen. Bara det är ett äventyr! Jag är helt säker på att den helgen kommer att bli hur rolig som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0