Snart är det över

Lördag eftermiddag.
Solen skiner, men ändå sitter jag vid datorn. Projektarbetet ska vara inne på fredag. Ja, tänk. Snart är det klart! Boken skickas på tryck på måndag så vi har lite att fixa innan dess. Finslipningen. Sen ska vi börja tänka på redovisningen. Jag är helt säker på att den kommer att bli hur bra som helst. Jag älskar sånt, att prata inför människor. Att förmedla något.

Det är 61 dagar kvar nu. Tiden går så fort. Började jag inte ettan precis? Nej, det var ett tag sedan och visst har det kännts. Det har kännts att gå på gymnasiet. Lite överallt. Men nu är det snart slut. Skönt ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0