Confessions of a shopaholic

Förra terminen gick jag knappt i skolan. Jag gick förståss dit, men vi gjorde så lite att det knappt kändes lönt. Nu efter jullovet hade jag nästan glömt vad läxor var. När pluggade jag hemma senast?
Självklart var det jätteskönt att slippa stressen och pressen. Allt flöt på, men det var nästan lite tråkigt.

Nu har en ny termin startat och nya ämne tillkommit. Det säger sig själv att det är mer läxor och plugg i svenska och engelska än vad det är i estetisk verksamhet. Inte mig emot faktiskt. Jag trivs när det händer saker och när man får pyssla lite hemma. Bara det håller sig på en lagom nivå så störs inte jag av att få lite läxor då och då. Lite nördigt, so what?

Nu håller jag på att läsa en engelsk bok (uppgift i engelska B).
Confessions of a shopaholic heter den. Ni känner säkert igen den eftersom den har gått på bio.
Boken verkar i alla fall riktigt rolig. Bara efter tre sidor lästa har jag skrattat högt flera gånger. Hoppas att det fortsätter så.




Kommentarer
Postat av: Henrikzara

Nice site keep it up

2011-07-05 @ 07:59:46
URL: http://henrikzara.blogmakale.com

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0