Finn ett fel!

Jag gjorde en sökning på mitt namn och fick fram lite fakta:

Populäritet idag: Minskar (bra, då blir namnet mer unikt)
Placering på namntoppen 2010: Inte i topp 100
Antal kvinnor med namnet i Sverige: 52176
Antal män med namnet i Sverige: 5
Betydelse: Hjältinna

Det var ju bra information. Jag blev lite mer fundersam när jag begränsade sökningen till Vellinge kommun där jag bor:


Statistik för namnet Louise Nyberg i
Vellinge kommun 
Antal bärare 0 män och 0 kvinnor.


WHAT? Betyder det att jag inte finns?

Kommentarer
Postat av: jasmine

haha och dessutom att det finns 5 män vid hamn Louise är också väldigt intressant :P <3

2011-02-13 @ 20:38:03

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0