Solen, manniskans basta van?

Varfor horas om en vecka nar det ar gratis internet pa hotellet?
Jag och min familj har varit pa Gran Canaria i nastan ett dygn nu, och hittills har det varit helt underbart. Personalen ar supertrevlig, hotellet ar jattefint och solen ar varm. Tillrackligt varm for att vi alla fem skulle branna oss redan forsta dagen. Men vad gor man inte for att bli brun.

Mest hysteriska ar mamma och syrran. De vill knappt ga pa toaletten eftersom de da missar nagra minuters sol. Jag, pappa och brorsan ar lite lugnare pa det planet. 

Nu ska vi ga och ata och sen ner pa marknaden. Jag tog tva fina bilder som ni kan titta pa tills vi hors igen.

Puss och kram.




Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0