Bowling

Jag har spelat bowling två gången den senaste veckan. Det blev vinst båda gångerna faktiskt. Första gången var med kompisgänget, och jag gjorde min dröm-bowling-runda! I 9/10 omgångar slog jag en strike eller spärr. Det resulterade i ett resultat på 194 poäng!!! Slå det om ni kan.

Två dagar senare var det dags igen. Denna gången med familjen. Jag vann igen, men denna gången "bara" på 145 poäng. Det roligaste var ändå när mamma skulle slå. Hon slängde upp det bakre benet så att huvudet var längre ner än foten. Jag var tvyngen att filma, och här nedan ser ni hur det såg ut. Hon han en ganska rolig stil, men det är ingen jag har ärvt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0