"Hej, jag läser din blogg!"

Det hände något jätteroligt på tävlingen i Karlskrona. När jag och Josse värmde upp så såg jag att det var en kvinnlig tränare som sökte ögonkontakt med mig. Jag hade aldrig sett henne tidigare så jag trodde inte att det var mig hon tittade på. Josse och jag fortsatte att jogga som vanligt, men när vi kom lite närmre sa tillslut tränaren:

"Hej! Jag läser din blogg!"

Jag blev chockad eftersom jag inte var riktigt beredd på det, men jag tyckte såklart bara att det var roligt. Jag kände mig lite som en halv-kändis där för ett tag. Tränaren hade läst att jag skulle på samma tävling som hon själv och frågade om jag var laddad och så.

Tänk så underligt! Tyvärr vet jag inte ens vilken klubb hon kom ifrån, men det var kul att hon kom fram och sa hej. Det är alltid roligt att veta vem som läser ens blogg.

Så om ni skulle stöta på mig någonstans så var inte rädda för att säga hej!

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, ja, du såg liiite förvånad ut... men jag kunde inte låta bli, är ju härinne och läser. Det är ju en friidrottsblogg och det gillar jag!

Men, jag är ingen tränare... utan mamma till Hanna (som tävlar F14) och så började jag tävla själv förra året... Lite galet men kul och det ska ju vara just det, kul.

Kul att du blev glad iaf och att jag fick göra dig till dagens kändis! :)



Och har jag inte helt fel så möts vi redan på lördag på 60 meter... ;)

2011-01-20 @ 20:36:54
URL: http://hannasmammaladdar.wordpress.com

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0