Så nära, men ändå inte

Plankan var inte min bästa vän denna helg. Tre snabba övertramp på längdhoppet. På tresteget kände jag hela tiden att det skulle komma något bra. I sista hoppet gjorde det det. I sista hoppet blev det övertramp.

Ifrån denna tävlingen tar jag med mig en massa bra saker. Jag sänkte mitt pers på 60m med 2 tiondelar vilket betyder att jag har blivit mycket snabbare (det gynnar min hoppning). Formen från förra veckan finns kvar och den kan bara bli bättre.

Imorgon ska jag ut i backen och åka skidor. Se upp säger jag bara!

Kommentarer
Postat av: Anna

testa bara att googla "nya stjärntecken" eller något :) bra sprungit på 60!

2011-01-23 @ 21:15:03
URL: http://ainnis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0