Snurrig i skallen

Min och Louise Arvidssons chatt på facebook:

Arvidsson: Hej
 
Jag: Hejhej :):)
 
Arvidsson: När ska du träna idag? :):)

Jag: Jag ska inte träna idag. Ska tävla i tre grenar i helgen så jag behöver vila haha ;);)
dd?
 
Arvidsson: Okej, jag ska träna idag, vid fyra :P:P

Jag: Jaha, ja, i vanliga fall hade jag ju tränat då. Synd att du ska träna sent den enda gången jag inte tränar på en fredag :P:P
 
Arvidsson: Eller hur!
Fast de e väl fortfarande torsdag?


Ojsan...

Jag var helt säker på att det var fredag. Det kan vara för att vi har studiedag imorgon. Tänk så yr man kan bli!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, klockrent ;)

2011-01-22 @ 15:57:19
URL: http://louisearvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0