Väntedagar

Dagarna som kommer nu är "väntedagar". Det är egentligen helt onödiga dagar eftersom man bara går och väntar på att det vanliga livet ska sätta igång. Nästa vecka händer en hel del faktiskt:

- Skolan börjar. Nu är det bara en enda termin kvar till studenten. Skönt!

- Philip kommer hem. På torsdag är två veckors lidande över ör då får jag äntligen träffa min älskling igen.

- Tävlingssäsongen startar... förhoppningsvis. Kan jag bara fixa så att jag kommer dit så löser det sig.

Men väntedagar kommer inte innebära slöande i soffan framför tv:n. Nä, jag ska gå på bio, träffa kompisar, skriva projektarbete och träna. Jag håller mig nog sysselsatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0