Att åka till Australien, del 2

En läsare ställde en fråga som jag gärna besvarar så att alla ser.

"Hej, jag och en kompis ska åka ner till Australien under hösten. Åker du själv?
jag har en fråga angående flygbiljetten, har du bokat turoretur biljett elr enkelresa? Om du har bokat tur o retur har du redan bestämt exakt var och när du ska resa hem eller har du en ombokningsbar biljett? Var har du bokat din flygbiljett? :)"


Hej! Vad kul att ni ska till Australien. Vi kanske ses där!
Jag kommer förmodligen att åka själv. Min kompis är osäker och har inte bestämt sig än. Jag kommer att åka i vilket fall som helst.

Angående biljetten så vet jag att man måste boka en tur och retur-biljett. Man får alltså inte bara köpa en enkel. Jag vet faktiskt inte om min biljett är ombokningsbar, men om man är osäker på när man vill hem är detta ett jättebra alternativ. Jag hittade min biljett på bokasmart.se.

Lycka till och ställ gärna fler frågor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0