Lite mer friidrott

Det är grymt härligt väder nu! Hoppas att det håller i sig till på lördag för det är det dags för årets tredje golftävling.

Jag märker att det är mer golfsnack än friidrottssnack här på bloggen för tillfället men det är kanske inte så konstigt. Jag gillar att skriva om positiva saker och eftersom friidrotten går lite trögt nu med tanke på baksidan blir det lite mer golf.

På tal om baksidan så kanske ni vill ha en uppdatering. Den är på bättringsvägen och jag hoppas att allt snart är bra. Dock så missar jag den roligaste och största tävlingen under hela året: Världsungdomsspelen och det är jag verkligen jätteledsen för. Jag blir nästan tårögd när jag tänker på det.

Men jag får ta det som det kommer. Målet för sommaren är att ta medalj på JSM på hemmaplan och då får jag se till att ta det lugnt fram tills dess så att baksidan hänger med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0