14.46

Jag hittade en rolig lista hos Spiderchick som jag tänkte göra.

När vaknade du imorse?
Svar:
Jag hade faktiskt sov morgon idag enda till kl. 9.15 (!!!) Brossan sålde kvällsposten.

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
Svar:
Yes! Jag ska träna! Dagens räddning. Det var väldigt roligt idag.

Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?
Svar:
Nej, men jag ringde Philip precis. Det blev ett kort samtal för han satt i möte.

Vilket humör är du på?
Svar:
Jag känner mig utmattad men ändå energisk. Svår kombination!

Vad har du på dig just nu?
Svar:
Träningskläder. Jag har inte orkat gå in i duschen än, för jag vet inte vad jag ska ta på mig när jag är klart. Är det för tidigt med pyjamas kl. 15?

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
Svar:
Köpte och köpte. Jag var illa tvungen att betala parkeringsavgiften.

Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?
Svar:
Facebook. Den startas automatiskt så att man får reda på det viktigaste som har hänt. Kanske har någon slagit i en tå eller något.

Vad ska du göra idag och ikväll?
Svar:
Idag ska jag plugga till filosofiprovet som är imorgon, och kolla på friidrotts-EM såklart.

Om du sträcker ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?
Svar:
Väggen. Haha, konstig fråga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0