House...something

Jag har ett problem. Ett tisdagsproblem.

Jag måste säga att det går inte speciellt bra program på TV ju nu. Det är matprogram och renoveringsprogram och matprogram och renoveringsprogram... VARJE DAG!
Vad hände med alla bra serier som gick ett tag? Ugly Betty, Gossip girl, Mästarnas mästare osv.

Nu har det i alla fall börjat två bra program. House och Desperate Housewives. Det gillas stark. Det som mindre gillas är att de går på exakt samma dag, exakt samma tid. Tisdagar 21.00.



Så vad ska jag göra nu? Jag får spela in det ena programmet och se på onsdagen. Men vilket ska jag spara och vilket ska jag se? Båda är ju så bra!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0