Nystart

Jag är hemma! Några av er kanske började undra om jag tog en extra vecka på Kanarieöarna på grund av den dåliga uppdateringen, men tyvärr. Jag är tillbaka i kalla Sverige. Varför ligger inte Sverige i Italien eller något?

Idag har det varit en uppstartningsdag. Allting har börjat på nytt.

1. Skolan började efter 11 dagars lov. Skönt att vara tillbaka? Nej. Skönt att det bara är 99 dagar till studenten? JA! Tänk, imorgon är det bara 98 dagar!

2. Tävlingsäsongen är slut för den här gången och idag startade uppbyggnadssäsongen "the small one". 8 veckors hårdträning väntar innan det är dags för tävling igen. Oj, så långt jag kommer att hoppa då!

3. Lite extra cash fick man också idag på IK Finish årsmöte. Det är aldrig fel med pengar.

Kommentarer
Postat av: Lasson

"Varför ligger inte Sverige i Italien eller något?" fin mening där ;)

2011-03-04 @ 23:05:52
URL: http://lassonbullen.blogspot.com

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0